Instagram poleg Facebooka postaja vse bolj priljubljeno družabno omrežje tako za zasebno kot tudi poslovno rabo. Število uporabnikov Instagrama vsak dan vztrajno narašča, saj ima že preko 180.000 Slovencev profil, pri čemer jih ga več kot 60.000 uporablja na dnevni ravni (Vir: Valicon, MEDIA+). Je najbolj močno vizualno orodje, saj daje poudarek na fotografiji, zato je še posebej priljubljen in učinkovit pri spletnih trgovcih.
Kaj morate storiti? Najprej začnete z registracijo in izpolnjevanjem profila podjetja. Poleg imena, dodajte logotip, opis strani (Bio) in naslov spletne strani. Nato nadaljujte z objavami, pri čemer bodite osredotočeni, da boste objavili atraktivne in kakovostne fotografije. Pri vsaki objavi ne pozabite na #hashtag, saj vas bodo tako uporabniki lažje našli. #hashtagi (oznake) naj vključujejo ključne besede pri objavi vašega izdelka ali storitve. Priporočljiva je uporaba nekje od 5 do 15 #hashtagov pri vsaki objavi.
V kolikor imate težave pri izdelavi ali upravljanju z Instagram profilom podjetja vam z veseljem priskočim na pomoč.